...

...

Salı, Şubat 28, 2017

Keyifli köşeler : Sepetler







Evimizde ki en rahat noktaları keyif köşelerine dönüştürerek adım adım gelen ilkbaharı karşılamaya hazırlanıyoruz. 


Hayatı parçalara ayırmak bütün resmin üstesinden gelmekten daha kolaydır; bu nedenle evde ki köşelere de aynı bakış açısıyla bakarsak geniş yaşam alanlarına oranla köşelere daha hızlı erişebiliyoruz. Sonrasında bir araya gelen bu alanlar başarılı bir ev hikayesine dönüşüyor.

Evlerimizde güzel ve sıcak köşeler oluşturmamızı sağlayan aynı zamanda ekonomik ve işlevsel olan sepetlerin dekorasyon için tamamlayıcı bir ev aksesuarı olduğunu düşünüyorum.

Ev dekorasyon markaları da bunu keşfetmiş görünüyorlar, hatta buna katkıda bulunuyor ve her sezon farklı çeşit sepet koleksiyonu ile benim gibi sepet severlerin beğenisini kazanıyorlar. H&M, Yargıcı, Zara home, gibi markalarda her sezon sepet bulabilmek mümkün. 

Bugün sizlerle bir sepeti nasıl sergileyebileceğini bilen mutlu köşeleri paylaşacağım.

Keyifle incelemeniz dileğiyle..

















Fotoğraflar :  oi soi oi  ; Rikke Graff Juel ; Milk decoration ; coco lapine design  ; bjurfors ;  vtwonen ; James Stokes ; H&M 








2 yorum:

  1. bayılırım sepetlere, sepet görsellerine, içinde sepet geçen her şeye:) sepet sepet yumurta sakın beni unutma mesela:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok kullanışlı oluyorlar bende kızım doğmadan önce iki tane aldım bakım ürünleri için hep elimin altındalar. Hemde çok güzel bi dekor oldu odada ☺ şimdi banyo ve mutfagada aldım. Paylaşım için teşekkürler ☺

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...