...

...

Pazar, Eylül 18, 2016

Ev Turu: Patina Farm / Sonbahar aşkı




Sevgili sonbahar, her sene bu zamanlar senin gelmeni dört gözle bekliyorum. Yaşamdan keyif almak böyle bir şey işte; umut etmek, beklemek ve sonrasında gelen mutluluk...

Sonbahar mevsimi gelince daha enerjik, daha mutlu, daha anlayışlı, daha da tazelenmiş hissediyorum nedense..  Birçok kişinin belki sevmediği ama benim kişiliğimin arasının en iyi olduğu mevsim. Bugünlerde pek dışarı çıkma fırsatı bulamasam da balkona o esintiyi hissetmeye çıkıyorum evdeki işlere ara verip. Gündüzleri hala sıcak ama akşamları o esinti yok mu, mest oluyorum, kendimden geçiyorum..

Özetle; sonbaharın gelmesine çok sevindim. Nasıl sevinmem ki! Çok yakında masalsı sokaklarda yaprak hışırtıları eşliğinde yürüyecek olma düşüncesi bile mutlu olmama yetiyor.




Gelelim bu eve; patina mobilyalarına, doğal dokulu ev tekstillerine, kısacası evleri için yaptıkları seçimlere mest olduğum evin sahipleri Broke ve Steve Giannetti. Şehir yaşamından sıkılan çift, Topatopa dağlarının kıyısındaki Ojai'yi keşfetmeleri ile hayal ettikleri çiftlik evini kurmak için kolları sıvamışlar. Altı aylık planlama ve on sekiz aylık çalışmanın ardından Patina Farm adını verdikleri rüyalarının çiftliğinde üç çocuklarının yanında dört eşek, bir düzine tavuk, üç keçi ve dört köpekle birlikte yaşıyorlar ve koyun arayışları halen devam ediyormuş :)

Her köşesinden doğallık fışkıran bu evi çok sevdim ben.Tıpkı hayalimdeki ev gibi...
























6 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldım. Çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. FErah ferah ne güzel bir ev. Ben en çok yatak odasını sevdim. O pencereyi...

    YanıtlaSil
  3. ah ah nasıl bayıldım. En çok da o ev çatısı şeklinde olan kütüphaneli çalışma köşesini sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Şimdi elime boyaları fırçayı alıyor her bir eşyaya patine yapıyorum !
    Bu ne güzellik Sebi ? Bayıldım ! Eve de , patine edilmiş her bir şeye de 💖

    YanıtlaSil
  5. Wonderful home, loved the dining room & the office!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  6. Blogunuza bayıldım. Nasıl gözümden kaçtı anlamadım. Şimdi takipteyim..

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...