...

...

Perşembe, Mart 10, 2016

Hayalimdeki ev / bölüm 3 - Taş ev










Bu hayalimdeki ev serilerini yazmayı seviyorum. İnsan hayaline sımsıkı sarılırsa gerçekleşme ihtimali daha da artıyor bana göre..

Mesela bu taş eve baktığımda; ileride yaşamak istediğim sakin hayatı yaşamışcasına özlüyor gibiyim..Baktıkça çoşuyor, umut ediyor ve tazelendiğimi hissediyorum. Biliyorum,biliyorum; o günün birgün geleceğini biliyorum!

Belki yıllar sonra tekrar bunu konuşuyor olacağız, kim bilir...

O halde bu güzel taş ev ile ilgili birlikte hayal kuralım mı, ne dersiniz?



















ElMueble






6 yorum:

  1. Ah Sebi hayal kurmayacak gibi değil ki.Misal ben bir mutfakta bir şeyler hazırladım ,bir onları avludaki masaya taşıdım,bir o kanepede şekerleme yaptım bir köpeğimi alıp yürüyüşe çıktım.Yani bana bunları göster sonra bırak saatlerce anlatıp çoşayım.inşallah hayalimizdeki gibi yaşayacak sakin huzurlu bahçeli evlerimiz olur da birlikte anarız bu günleri.

    YanıtlaSil
  2. Bu ev benim de hayalim olabilir doğrusu. Harikaymış. Her odada doya doya zaman geçirmek bahçede günler, aylar, yıllar geçirmek isterim :) Bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Konya dekorasyon olarak blogunuzu çok beğendik. Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba araniza yeni katildim ilk acitigin link de karsima bu yazi cikti babadan kalma bir evim var sukurler olsun kira vermiyorum ama eski bir ev bir tatafini yapsak baska bir yeri elimizde kaliyor mutahitlik durumu var o sebeple civi bile cakmak icimizden gelmiyor dedimya eski ev temizligi zor duzen kurmak zor kendimi paraliyorun evimi daha cok sevecegim sekle sokmak icin bu yaz foca ve alacati ya geldim asik oldum sanki ruhum ozgurluge acilan bir pencereden ucup gitti ve orada kaldi iste dedim ait oldugum yer herseyi birakip geride gelip yerlesmek fikri en buyuk hayalim elimde oyle buyuk maddi imkan yok simdilik hayalden oteye gitmez belki ama bende inaniyorum olacak birgun nasil bilmiyorum ama olacak sevgiler sana pembe yastik dilerim seninde hayalin gercek olur

    YanıtlaSil
  5. Beautiful kitchen!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...