...

...

Çarşamba, Ocak 07, 2015

Yeni Bir Başlangıç ..Ve Ahşap Dağ Evi





Yılın ilk zamanları herkes için farklı şeyler ifade eder. Kimi için hayatının kilometresini sıfırlamak için bir fırsat, kimi için yeni kararları uygulayabilmek için başlangıç noktası, bazen sevilmeyen alışkanlıkların bitiş çizgisi, bazen de nicedir beklenen haberin gelmesi...

Yeni yılın başlangıcında hepimiz mutlu olabilmek adına, ortak yaşam alanımız dünya için üzerimize düşen görevleri yerine getirmeliyiz. 

İşe öncelikle kendimizden başlamalıyız. Kendi sorumluluğumuzu, kendi yeteneklerimizi, içsel potansiyelimizi fark etmekle, kendimizi sevmekle, kendimize şefkat göstermekle başlayabiliriz mesela.. Göreceksiniz ruh halimizdeki değişim dış görüntümüze hemen yansıyacak, bu diğerini tetikleyecek, o da bir başkasını... Mutlu bir dünyayı hepimiz hak ediyoruz. Bunu da ancak birlikte başarabiliriz.

Umarım bu yıl da, tıpkı diğer yıllarda yaptığımız gibi, sağlıkla ve mutlulukla paylaştığımız güzel içeriklerimize hız kesmeden devam ederek blog ailemizi daha da genişletebiliriz.

Geçen yıldan payına düşeni almış biri olarak harikulade geçeceğini düşündüğüm yeni bir yıla girdiğim için şükrediyorum ve yılın ilk posu ile kıpır kıpır bir başlangıç yapıyorum.

Evet, şimdi mutluluğu daha fazla ertelemeden üzerime düşeni yapıp sizi bu harika dağ eviyle baş başa bırakma zamanı.















images #El Meuble#







6 yorum:

  1. Yazdıkların ayrı güzel ,dağ evi ayrı güzel.Sen üzerine düşeni pek fazlasıyla yapmışsın ki ben bakarken bile mutlu oldum.Oyy nasıl güzel bir ev o öyle Sebi.Manzarası güzel dekorasyonu ondan güzel.Yastıklar ,perdeler ,o yatak odasındaki battaniye ve sayamadığım her detay beni benden aldı.Dur ben biraz daha bakayım.Teşekkürler bu güzel paylaşım için ve beni mest ettiğin için kocaman öpücükler:)

    YanıtlaSil
  2. Resimlerin amacına ulaşmış olmasına sevindim :) Şu ekoselere bayılıyorum. Dikiş dikmeyi bilsem bir sürü yastık yapıcam inan ki.. Bu sene Crate&Barrel markasında termostan, kutuya kadar bir çok ekoseli ürün var. Perdeyi bende çok beğendim. Tam dağ evi işte :)) İçten yorumlarınla esas ben teşekkür ederim Baharcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizde bir kaç ekose yastık olacaktı, bi koltuk için yapmıştık ama düz kadife yapmak gerektiği için onları kullanmadık. Size hediye etmek istiyoruz :)

      Sil
  3. ohhhhh icim acildi:)tesekkurler
    keyifle dolastim,,,gulumsiyerek ayriliyorum....sevgilerimi biraktim
    bahcemden:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görüntüler.insanın içi ısınıyor...Takipteyim bana da beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil
  5. Harika çok güzel bayıldım. Tekrar tekrar bakıyorum .Benimde böyle bir yayla evim olsun inşallah.
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...