...

...

Perşembe, Ekim 24, 2013

Erken gelen çoşku durumu






Görüşemedik bayram öncesinde ve sonrasında, umarım hepinizin keyfi yerindedir. 
İzmir'de hava şartları rengini tam anlamıyla belli etmese de, biz evde kış moduna geçtik. 
Özellikle Kaan Batu uyuduktan sonra, yakıyorum mumlarımı, demliyorum çayımı, gel keyfim gel... 








Sizi bilmem ama şimdiden dört bir yanımı yılbaşı havası sardı haberiniz olsun :) Sardı dediysem elimde bir iş olduğundan değil, sadece pinterest de resimleri gördükçe aylak aylak coşma durumu o kadar.




Hazır mumlarımı da yakmışken hem merhaba demek, hem de bu erken gelen çoşkuma sizi de ortak etmek istedim. 

Gerçi benim resimlerle ne kadar coşarsınız orası tartışılır :)





27 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor her şey aksesuarlarınızın renk uyumu muhteşem, o köşeye bir berjer atıp orada çay içmek istedim ah bide battaniye olursa tamam :') Beni de heyecanlandırdınız yılbaşı alışverişi yapmak geldi içimden, aksesuarlarınız nereden öğrenebilir miyim tabi ayrı ayı yerlerden değilse yormayayım sizi tek tek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman buyur seni bizim eve alayım, birlikte keyif yapalım :)
      Walla bende ki bu yılbaşı çoşkusu bitmiyor ki, her an alışveriş modundayım :)
      Aksesuarlar faklı yerlerden ama özellikle merak ettiğin bişey varsa söyleyeyim.

      Sil
  2. Resimler bence harika, soft ve her renk dekorasyon ile rahatça kombinelebilir. O coşku bende de hep var, ne hikmetse :)) heyecanla bekliyor ve hazırlıklara başlıyoruz.
    Sevgilerimle, coşkulu günlere...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir köşe burası böyle... Yılbaşını unutuyorum çoğu zaman... eskiden planlar yapardım bu yıl şunları yapacağım, şöyle olacağım.. vs diye... Şimdi ise sen hatırlatmasan yılbaşının geldiğinin farkına varmayacaktım :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh yılbaşı unutulur mu Esra, yılın en sevdiğim zamanlarıdır benim için. Bloglarda bir coşmaya başlasın gelir havan yeniden :)
      Benden de sevgiler efendim.

      Sil
  4. Çok güzel bir kış köşesi olmuş, bol huzurlu zamanlar geçirirsiniz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Havalar bir öyle, bir böyle olsa da ben artık bu modayım :)

      Sil
  5. Her yılbaşında içimi coşku kaplar çok severim yeni yıl coşkusunu hele bir de kar yağarsa:)

    YanıtlaSil
  6. Valla fotoğraflar şahane..Hani yazmasan hiç buraların havası yok..İskandinav ülkelerinden birinden bol yeşillikli bahçesi olan bir kır evinden gibi..Ben aslında sonbaharı pek sevmem,eee o zaman doğru yılbaşı temasını yaşamaya,harika fikir..öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merci şekerim, çok güzel havaya sokarsın sende insanı :) bizden de öpücükler...

      Sil
  7. bir onceki yorumum sanırım cıkmadı :( evi nereden aldınız harikaymıs :) ebnde dusunmeye basladım smdiden yılbası dekorları, en guzel mevsim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır çıkmadı :) Evet yılın en coşkulu zamanları nede olsa, kapılmamak mümkün mü? Ev Paşabahçe'den. Seviyorum ev mumlukları...benim evde beyazı, kırmızısı da var. Gökçe sen Riviera maison seviyorsun değil mi? beyaz olarak satılıyor. Vakko'ya gitme imkanın yoksa givelove.com dan alabilirsin şeker.

      Sil
  8. Yastık selam,
    Kış köşen harika olmuş, keyifle kullan..
    Biz hala kış moduna geçemedik, öğle saatlerinde hala denize girebiliyoruz:/

    Önceden evi yeni yıl havasına sokma telaşım fazla olmazdı ama son 3-4 senedir henüz ağaç aşamasına geçmemiş olsam da -o da gelecek biliyorum, çünkü oğlan büyüyor:)- mutlaka kırmızı örtüler ortaya çıkar, her sene mutlaka beğendiğim birşey bulabilirsem melek alırım..şimdi kendime yastık hazırlıyorum kış için, bitince blogta paylaşırım.
    Bir de dostlarım var tabii..onlar için de her sene yeni yıl için küçük hediyeler hazırlarım..bu seneki hediyeler elişi gerektiren birşey, yardımcı olması için annemin İzmir'den dönmesini bekliyorum.

    Yeni yıl telaşı güzeldir, birşeylere heyecan duyabilmek, yaşam sevinciyle kaplanmak güzel..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, İzmir'e geldiğinde buyur beklerim :)
      Evet öyleymiş, Bayramda Antalya dan misafirlerim vardı, ilk günler İzmir yağmurlu olduğu için kaçıp geri dönmek istediler :)

      Bende şunun şurasın da 4-5 yıldır çoşku içindeyim, çalıştığım dönemde pek ilgilenemezdim böyle şeylerle. Ama şimdi sürekli yılbaşı havasında geziyorum, yaklaştıkça mutlu oluyorum.

      Güneşli Antalya'ya sevgiler...

      Sil
  9. Ayy nasıl özendim şimdi... Biz daha bu haftasonu çıkartacağız kışlıkları, evde de yastıkları falan değiştirip bir kış havası estirmeyi planlıyoruz ama bir an önce yılbaşı havasına da giresim var. Yılın en güzel zamanları ne de olsa, kıymetini bilmek gerek, sonra geçiveriyor:(

    YanıtlaSil
  10. Sen bir coşarsan hepimizi sürüklersin peşinden :) Evet geçince bir hevessizlik kaplıyor beni, bloglar da zaten durgun döneme giriyor :( O zaman kuzucum coş ve coştur bizi :))
    not: ya bugün ne kadar çoş kelimesi kullandım yaw :) fenalık getirdim insanlara :))

    YanıtlaSil
  11. Amanınnn yılbaşı hazırlıkları başlamış.
    Haydi itiraf edeyim ben de hazırlıklara başladım .
    Yakında çok yakında!
    Seni çok özlüyorum ben ,arayı açma e mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen halay başı :) sensiz yılbaşı düşünülebilir mi?
      Hadi bakalım bekliyorum merakla.
      Bende seni özlüyorum..sen de ortalarda yoksun bu aralar, herşey yolundadır umarım.
      öperim canım benim

      Sil
  12. Bu coşku iyi geldi, özlemişiz bu görüntüleri fotoğrafları beğenmemek elde değil. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu! amaç yerini buldu o zaman :)
      Sevgiler

      Sil
  13. Dresuar sizin boyadiginiz degilmi? Uzerindeki aksesuarlarla muthis gorunuyor, renkler mukemmel... Her ne kadar bir yil daha geciyor omrumuzden diye uzulsemde yeni yil suslemelerini cok seviyorum :) Coskunuza katilmamak elde degil, daha fazla foto istiyorum ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim boyadığım dresuar. Beğenileriniz için teşekkür ederim :)
      Zamanla farklı fotolar olabilir, izlemede kalın :)))
      Mutlu haftasonları!

      Sil
  14. Sadece kış değil yılbaşı havasına bile girmişsiniz ne güzel :) Bu hafta ben de farkettim yabancı bloglarda da aynı durum söz konusu. Herkes ufaktan alıştırma turlarına başlamış. Ne kadar sıkılmışsak artık yazdan :) Ben hiç acele etmiyorum, yaz çocuğuyum, kışın damarlarımdaki kan akışı yavaşlıyor. Ama yılbaşı coşkusu elbette vazgeçilemez. Özendirdiniz beni de. Ben de başlayayım bari ufaktan.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba sizi yakından takip ediyorum yayınlarınıza bayılıyorum keşke karşı komşum olsaydınızda bu güzellikler içinde bir kahve içseydik bende patchwork boyama örgü dikiş işleme ile uğraşıyorum.Yaptığım bir kaç işi hafize ünlü cute patchwork.com da sergiledim gezinip yorum yazarsanız çok sevinirim sevgiyle ve süsle kalın bizide süssüz bırakmayın.SEVGİLER MUTLU YILBAŞLARI ŞİMDİDEN

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...