...

...

Salı, Ekim 02, 2012

Alışveriş rotası : Euro Flora...



Dün oğlumla Euro flora çıkarması yaptık. Eminim dekorasyon tutkunlarının bildiği bir adres. Kaan Batu mışıl mışıl uyudu, annesi de hem alışveriş yaptı hemde sizler için fotoğraf çekti.


Kapısından içeriye adım attığınız anda sizi büyüleyen, hayal dünyasına götüren ilk katında; mumlar, sepetler, bebek odası için dekoratif ürünler, melekler, biblolar, kutular ve  parti süsleri karşılıyor sizi.



Üst katta ise, rengarenk, çeşit çeşit çiçek vadisi ile karşılaşıyorsunuz. Birçok dekorasyon adreslerinin aksine ürün çeşitliliği ve fiyat konusunda sizi fazlasıyla tatmin eden bir yer. Euro floradan aldığım çiçekleri başka mağazalarda 2-3 katı fiyatla görüyorum, o derece yani...


Ortancaları görünce dayanamayıp kucak kucak eve götürmek istiyorsunuz benden söylemesi :)











Ben de isterim derseniz web sitesi için buraya buyrun.


22 yorum:

  1. Merhaba,paylasiminiz icin tesekkurler.Harika urunler var burada,bayildim.Hemen Istanbul subesine baktim,biraz uzak ama en kisa zamanda gitmek istiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ay nereymis burası tam benlik :-o

    YanıtlaSil
  3. ayş hepsi harika tam benlik bayılıyorum böyle mağazaları gezmeye : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayılıyorum... eminim eşimde bayılacak artık :)))

      Sil
  4. İstanbulda iken çok niyet ettim ama gidemedim.. İnşallah birdahaki sefere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gitmelisin Zeynep'cim. Özellikle çiçek bölümünü çok seversin sen :)

      Sil
  5. bende çok seviyorum burayı özellikle belirli günlerde temalar oluyor, yılbaşında çok seviyorum :) ama her gidişimde mutlaka eve ıvır zıvır alıyorum hiç ihtiyacım yokken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) ben gittiğimde cadılar bayramı için hazırlık vardı.

      Sil
  6. İstanbula her gittiğimde gitmeyi çok istiyorum,kısmet olmuyor..Postunu görünce mutlaka gitmem gerektiğini tekrar anladım..Çok kayifli..paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka Uğrayın Nursen Abla, şahane şeyler var.

      Sil
  7. Ayyy ben bir gidemedim :((( bir fırsat yaratamadım ama sen o ortancaların fotoğrafını koydun ya artık iki elim kanda da olsa gitmem lazım :)))) çökmek mersiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece tek kare alabildim çiçek bölümünden. Fotoğraf mak. şarjı bitti :(
      Hepsini çekseydim yarın soluğu orada alırdın demek ki :)))

      Sil
  8. Evime o kadar yakın ki , uzak olsa şimdiye kadar 40 kere gitmiştim kesin. Ama hala gidemedim.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller gerçekten bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  10. siz hangi şubesinde bu fotografları çektiniz acaba??? ve acaba bütün şubelerinde aynı ürünler varmıdır?

    YanıtlaSil
  11. Bütün şubelerinde aynı ürünler mevcuttur.

    İstanbul
    Ankara
    İzmir


    www.herdekora.com online satış sitesidir.

    YanıtlaSil
  12. bayılıyorum herzaman size ve paylaşımlarınıza...
    her açtığımda mest olup öyle ayrılıyorum :)
    şuan geç kalmış çoklu tşk ediyorum
    öpüyorum çok çok sizleri
    sevgiler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...