...

...

Perşembe, Temmuz 05, 2012

Mavili dekorasyon

Havalar iyice ısındı , 2 gündür rüzgara veda ettik İzmir'de. Tatile gideceğim günü iple çekiyorum. 


Çok sıcak hava bana göre değildir, gerilirim, vücudumun yapış yapış olması mutsuz eder beni. Bide durduğu yerde zıplayan oğluşun şıpır şıpır terleyen teni kabarmaya başladımı gitme vaktimiz gelmiş demektir.  

Az kaldı 2 hafta sonra Akdenizdeyiz :) Bu arada deniz, kum güneş üçlemesi bol olan bir tatil değil bizimkisi. Doğayla başbaşa, hormonsuz sebze-meyva'nın yendiği, serin havalı bir tatil olacak.


Yaz mevsimine en çok beyaz ve maviyi yakıştırırım.
Şöyle düşünüyorum da evimde Kaan Batu'nu  mavilerinden başka mavi bir objem yada kıyafetim yok. Halbuki severim ben maviyi...
Denizin mavi rengi ve kokusunun hayali bedenime enerji, ruhuma serinlik verir.


Özellikle bu mavili, dantelli köşe benim olsun. Pek bi sevdim :)

Fotoğraflar: wohnidee

Hepinize serinletici bir haftasonu diliyorum.

6 yorum:

  1. Mavi gerçekten yaza çok yakışıyor. çok güzel kareler. içim açıldı..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok hos gercekten maviyi bende cok begenirim beyazlada muhtesem olmuslar...

    YanıtlaSil
  3. Mavi İnsana çok huzur veriyor .. Uzun bacaklı sandalyelere de bayıldım .. Fotoğraflara baktıkça deniz kokusu geldi burnuma :)

    YanıtlaSil
  4. mavi-fuşya...
    hiç bir arada düşünemediğim iki renk...
    ve ben o bahar dalı tepsiyi çok beğendim...
    sevgiler sebiciğim
    ve şimdiden iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  5. AYY 2 POST ÖNCE BENDE SAYENDE YAPMIŞTIM MAVİLİ BİR POST,BUNLARDA HARİKAYMIŞ CİCİM:)TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...