...

...

Cuma, Temmuz 13, 2012

Beyaz yatak odası dekorasyonu


Her renkte aksesuarla rahatça kombinlenen beyaz, özellikle yatak odası dekorasyonun da benim favori rengimdir.
Kimine  hastane odasını anımsatır, kimine monoton gelir, bazıları da soğuk bulur beyaz rengi.


Bana göre renkli evle başetmeye çalışmaktansa, beyaz odaya yerşeltirilen renkli akseuarlarla uğraşmak kolay ve zahmetsizdir. 


Beyaz'ın donuk ve hareketsiz gürünümden, renkli yastıklar, biblolar, renkli perdeler, avizeler yada en kolayı taze çiçeklerle kolayca kurtulabilirsiniz. Kısacası renkli aksesuar kullanmak akıllıca olacaktır.



22 yorum:

  1. Olur vallahi bana uyar. Sen o CK yorganları bana ver ,ben yatak odamın duvarlarını hemen beyaza boyarım :) Hem boyaya elim de alıştı,şıp diye boyarım :) Hoş geldin Sebişim ,ara verme bu kadar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha haaa ha :)
      Gözün hemen ona takıldı dimi :)
      CK mağazası İstanbulda açılacak diyorlar. Seninle artık CK mağazasına tur düzenleriz :))
      Aslında buralardayım ama sıcaktan enerjim kalmıyor.
      Öpüldünüz efenim.

      Sil
  2. Beyaz odaya konulan minicik bir renk bile müthiş görkemli duruyor Son fotoğraftaki yatak başlığı sanırım bir kapı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin elifcan, wallahi sen söylemesen farketmezdim :)

      Sil
  3. Seninle mütaahhitlik mi yapsak ne yapsak:)) Boyarız heryeri beyaza, döşeriz bir de içini zevkimize göre... Off ne zevklii, senin gibi zevkli biriyle nasıl nasıl zevkli..

    Şu mavi tepsinin rengine ve içindeki demliğe bayıldımm.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ne romantik odalar.Öyle yumuşak yumuşak!İnsanın çıkası gelmeez o odalardan.Çok huzur verici.

    YanıtlaSil
  5. sonuna kadar katiliyoruuuum! ille de beyaz yine de beyaz!

    YanıtlaSil
  6. Kızlarımın odasını beyaz yaptım örtüleri pembe yeşil, çok da güzel oldu. Sıra benimkinde. :)

    YanıtlaSil
  7. bu ne guzellik:))))))))))
    hemen yatak odamin mobilyalarini beyaza boyamaya gidiyorum:))))))))
    saka degil,,,blogumu arada tiklarsaniz .....zaten gorursunuz
    bir tek yatak odam kalmisti boyanip eskitilmeyennnnn
    bayildim goruntulere,asagi dogru kaydik kiz kardesimle,her yayinladiginiz cokcok guzel

    YanıtlaSil
  8. o mavili yatak takımına bayıldımm!
    beyazı en de çok seviyorum, ama evde erkek/çocuk/evcil hayvan olmamalı! :)
    ben şimdilik beyazı tekstillerden ziyade silinebilir zemin, ahşap, duvar gibi yerlere hapsediyorum ki himself'le aramız bozulmasın :)

    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Beyaz yatak odasını ben de severim. Benim odanda beyaz. Çok aydınlık ve ferah duruyor. Resimler harika . Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel hatta fevkalade. Beyaz yatak odası modelleri çok ilgi çeken, temizliği ve titizliği anlatan, görünüşe göre de tasarıma göre sizinle renk bulan bir oda tasarımı olmuş... Zevkinizi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  11. Bembeyaz saf ve temiz hissettiriyor yani,harika..

    YanıtlaSil
  12. lutfennnnnn
    bloguma bir tik yaparmisin?
    benzemismi???????

    YanıtlaSil
  13. Mrb,Başucu yeşil komodine bayıldım,çünkü fonksiyonel...
    Bu arada kızım da artık blogger,Lookbook ,desteklerimizi bekliyor:))
    Neşeli günler:))

    YanıtlaSil
  14. Cok güzeller, içini ferahlatıyor insanın. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle beyaz odayı renklendirmek çok kolay...

    YanıtlaSil
  16. Ayy bayıldım blogunuza içim açıldı...süper..girdim çıkamıyorum..bende kızımın odasını değiştirmek istiyordum..tabiki beyaz ..çok güzel fikirler verdiniz.bu güzel blogu takibe aldım..benimde nacizane bir yemek blogum var..tanışmaya beklerim..sevgiler..nurşrn..www.nurlumutfakta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Kapı olayı ne kadar orjinal olmuş, süper ötesi resimler, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. aynen katılıyorum :)
    beyaz bir eve bir tane renkli bişi bile koysan şahane görünüyor..

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar,

    Sözsüz iletişim sözlü iletişimden daha etkili olmaktadır ve tercih ettiğimiz renkler karşı tarafa bir enerji yaymaktadır. Renkler doğru ve yerinde kullanıldığında hem iletişime olumlu etki eder hem de psikolojik açıdan insanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlar.

    Beyaz renk; masumiyetin, saflığın, duruluğun ve temizliğin simgesidir. Doktorların ve hemşirelerin beyaz forma giymeleri, hijyeni ve temizliği çağrıştırdığı için doğru ve yerinde bir renk tercihi olmaktadır. Beyaz; ışığı yansıtır ve ortama ferahlık kazandırır. Risksiz bir renktir. Her renkle uyum sağlar.

    Renklerin dili ve iletişime etkisi üzerine yazdığım yeni yazımı okumanız için sizinle paylaşmayı isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/iletisimde-renklerin-onemi/

    Keyifli okumalar dilerim,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...