...

...

Çarşamba, Mayıs 23, 2012

Doğa içinde bir ev...

Yabancı blogları takip ediyorsanız mutlaka Green Canoe blogunu duymuşsunuzdur. Daha önce sevgili cafe noHut  online dergisini yayınlamıştı. Blogu öylesine renkli ve cıvıl cıvıl ki yaptıklarını beğenmemek mümkün değil. Dekorasyon blogu olarak bende evi'ni sizlerle paylaşmak istedim. Her ne kadar blogu ve yaptıkları cıvıl cıvıl olsada evi için aynı şeyi söylemek mümkün değil. Bana çok sade ve renksiz geldi. Ama yine de genel hatlarıyla beğendim.

Bakalım siz beğenecek misiniz?







 Evde en bayıldığım yer bu köşe oldu...


Fotoğraflar : Rafał Lipski 
Joasi'nin Blogu : www.mygreencanoe.blogspot.com

6 yorum:

  1. tek kelimeyle bayıldım. beni bu eve bıraksınlar, hiç sıkılmadan yaşarım..

    YanıtlaSil
  2. Bu evde baş rol doğanın! Beni tanıyorsun Sebiciğim ''Tanrı renkleri görmemizi istiyor yoksa dünyayı siyah-beyaz yaratırdı'' renk seviyorum ben!!! Ev güzel ama elime boyalarımı alıp en azından kavanozları boyayasım geldi :)))

    YanıtlaSil
  3. Bir beyaz tutkunu olarak ben de bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Sen ne yaptın böyle Pembe Yastığım,beni can evimden vurdun.Doğa ,mükemmel bir ev ve organik yaşam..hepsi bir arada ve bırakıp bu diyarları gidesim var doğaya kaçasım var tamda yoğun iş sitresinden kaçma bahanesiyle ne de güzel olurdu.Eşimede gösterdim şimdi fotoları ki bilsin nasıl bir hayalim var değil mi?Sana tekrar tekrar teşekkür ederim canım sevgilerr..

    YanıtlaSil
  5. Tam hayalimdeki ev. Gördüğüm an işte bu dedim, muhteşemmm...

    YanıtlaSil
  6. Sade, renksiz ve tek kelimeyle muhteşem! Pencerelerden görünen o harika manzara bu evin rengi. Gerçekten de sonsuza dek yaşanabilir bu evde.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...