...

...

Salı, Şubat 14, 2012

...

Sevdiğim adamın sadece bugüne özel seni seviyorum demesine ya da elinde kocaman bir buketle kapıda belirmesine ihtiyacım yok ki benim…
Ama... ya olan varsa, hiç düşündünüz mü?
Sadece bugün hediye alan yada sevildiğini duyan varsa,
Hiç beklemeden çalan bir kapıda onu karşın da görmenin ne güzel bir duygu olduğunu yani minik sürprizleri hiç yaşamadıysa
Beklemediği bir anda sevdiğinden hediye almanın hazzını hiç bilmiyorsa
Ve beklemeden gelen bir 'seni seviyorum' mesajının tadına hiç varmadıysa
Bugün beni hatırlamadı yerine..-hiç beklemiyordum , senin geleceğini- diyebilmenin güzelliğinden hep mahrum kaldıysa...
Yapılmamış davranışlar, söylenmemiş sevgi sözcükleri ile kendi kendini aşk çıkmazında kaybedip,
Hiç beklenmeyen bir demet çiçekle mutlu olmadıysa? 
Bugün beklenti içinde olması doğal değil mi..

O yüzden bırakın bugünü insanlar doyasıya kutlasınlar, ister ticari, ister zoraki...
Sebep ne olursa olsun bugün sevdiğini söyleyen yada sevdiğine hediye alan, bugünün gelmesini dört gözle bekleyenleri  hiç yadırgamamalı diye düşünüyorum. 


13 yorum:

  1. Hayat Sevince Güzelll :)
    Sevince Mutlu Herkes :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim bu günü bekleyen sadece bir günlüğüne güzellikleri yaşayan kadınlar da var. Bir gün de olsa her kadın bunu hak ediyor bence.

    YanıtlaSil
  3. vallahi helal olsun çok güzel yazmışsınız altına imzamı atarım :) sevgiye değer veren insanların sevgiyi hakedenin ve sevmeyi bilen herkesin sevgililer günü kutlu olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir yazı olmuş.
    insan olmanın en saf doğal ve dğasında olan sevme halı bu bence
    gönulden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel ifade etmis, cok dogru noktalara deginmissiniz, tesekkurler..
    Daima sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
  6. ben seni seviyorum arkadaşım günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar pozitif bir bakış açısı
    Hayran kaldım
    Meseleyi bu açıdan düşününce bu gibi sevgi günleri daha da çok olsun istiyor insan
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  8. Doğru ya hiç böyle düşünmemiştim. Birşeyi eleştirmek bana düşmez ki, herkesin ihtiyaçları farklı. Teşekkürler, Ebru

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir post olmuş,resimlerde harika..bende şanslılardan biriyim dememe sebep olduğun için teşekkürler..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  10. ahaha aynen şekerim,ne kadar güzel özetlemişsin durumu,bende 1-2 cümleyle post yaptım bu güne dair:))

    YanıtlaSil
  11. hersey zamaninda guzel ve degerli...
    kaybedilenler hic geri gelmiyor
    sevgiler

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...