...

...

Cuma, Şubat 18, 2011

Ev'e dair...







Keyifli ve bol güneşli haftasonları...

19 yorum:

  1. burada şimdiden güneş kendisini göstermeye başladı :) fotoğraflar her zaman ki gibi çok güzel,iç açıcı...sizede bebeşinizle birlikte keyifli bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. çiçek saksısının giysisine bayıldım :))
    bir de o yünleri alsam anneme versem diye düşündüm sepetiyle beraber hem de :))

    güzel geçsin haftasonumuz...

    YanıtlaSil
  3. Ev dediğin böyle olacak,içinde yaşanıldığı hissedilecek...Şu kafeslerden almakta farz oldu artık :))keyifli hafta sonları,size de

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sümeyye; izmirde de çok güzel güneş var...deli gibi gezesim var ama oğluş olunca çıkarken 2 kez düşünüyorum ;))

    Beğenmene sevindim ;)

    minik prensesin pamuk ellerinden öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Aynur; dimi ama...
    o saksıyı alıp sevip okşayasım var..öyle içim ısındı ona, sorma! ;)

    sizinde haftasonunuz güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  6. Sedo kız; evet evet mutlaka edinilmeli...benimde gözüm zara home da ki kafeste..ama indirimi bekliyorum...

    sizede keyifli, enerjik ve bol kahkahalı haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil
  7. benimde gözüm onda, sorma ahucum ;)

    YanıtlaSil
  8. aynen ben de zara home'da gördüm beyaz,yuvarlak kestirdim gözüme ah bir de evden çıkıp gidebilsem...

    YanıtlaSil
  9. mavi ve beyaz ikilisi + ufak dokunuşlar, nasılda evin havasını değiştiriyor.

    Güzel paylaşımdı. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. inşallah bizim olur... cicileniriz sedo kız ;)

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle bayılıyorum minik dokunuşlara...

    teşekkürler, beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  12. Muhteşem görseller doğrusu...

    YanıtlaSil
  13. kuzum ne hoş detaylar..ev böyle olsun haftasonu kötü geçemez ki:)

    YanıtlaSil
  14. hani derler ya, içimi açtın Allah'ta senin içini açsın... sevgiler

    YanıtlaSil
  15. seviyorum evlerin bu beyaz hallerini, içine pastel renkler ama ille de mavi serpiştirilmiş hallerini : )

    YanıtlaSil
  16. Hepsi pek güzel ama ben yerdeki çiçekli halıyı istiyorum !

    YanıtlaSil
  17. çok hoş resimler bunlar bende Colette'e katılıyorum çiçekli halı 1 numara....
    sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  18. Bütün kareler çok güzel... Bir sonraki evimi böyle döşeyeceğim.. Orası kesin...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...