...

...

Perşembe, Şubat 10, 2011

Ev Örnekleri... { 1 }









10 yorum:

  1. sanırım en sonunda su koyun postlarından bende alıcam...

    YanıtlaSil
  2. Neden olmasın..ikea da bol bol var ;))

    YanıtlaSil
  3. tam da benim sevdiğim tarz:)))

    YanıtlaSil
  4. Şöööyle profesyonel bir fotoğraf makinası ve bilgisi olması lazım, nasıl güzel çerçeveler yakalıyorlar....

    YanıtlaSil
  5. beyazzz.. ne kadar yakışıyor dekorasyona dimi?

    YanıtlaSil
  6. ilk resimdeki gibi bi köşem muhakkak olacak ama ikinci resimdeki cam kenarınada bayıldım

    YanıtlaSil
  7. of pembem ya bu fotolarla beni benden alıyorsun yeni ev yeni dekorasyon olsun istiyorum nolcak bilmem : )
    güzel bir cuma ve haftasonudiliyorum

    YanıtlaSil
  8. bende bu mpdern şöminelere taktım..ne hoş asil bir duruşu var öyle.

    YanıtlaSil
  9. Her bir fotoğrafı ayrı ayrı beğendim. Çok güzel!

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...