...

...

Perşembe, Ağustos 05, 2010

Herşey Detaylarda Saklı



Doğru organize edilmiş bir mutfak, kullanışlı bir yatak odası ya da gösterişli bir salonun sırrı detaylarda saklıdır.

1 Açık raf sistemi


Mutfak ya da çalışma odanızda kullanacağınız açık rafları sevdiğiniz objeleri sergilemek veya dağınıklığı engellemek için kullanabilirsiniz.

2 Farkı yakalamak 


Sahip olduğunuz objelere hayat verebilirsiniz.

3 Banyo sanatı

Keyifli detaylar yakalayabilirsiniz.
4 Her zaman düzenli


Düzeni sağlamak için sepetlerden ve kutulardan yardım alabilirsiniz.
5 Odak noktası


 Herhangi bir odanızın bir duvarına duvar kağıdı uygularsanız odak noktası yaratabilirsiniz.
 6 Şık bir detay



Geniş bir salonda, alanlar arası geçişleri iyi organize etmek gerekir.

7 Düzenli bir mutfak


Çalışma tezgahınızı daraltmamak için düzenleyicilerden faydalanabilirsiniz.






5 yorum:

  1. ikeaya gidiyoruzya o küçük evler var nasıl hayran kalıyorumm ama düşünüyorum benim ev tıkış tıkış :((

    YanıtlaSil
  2. Paylaşıma gönül dolusu teşekkürlerrr...Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  3. en sondaki mutfak çok güzel birde banyoda duvara aile bireyleri için yapılan kutucuklar bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Aylincim; gerçekten iyi bir organizayonla küçücük evlere bile sığılıyor..

    Annemineli ve Seçil; ziyaretiniz için teşekkür ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. süper paylaşım olmuş her zamanki gibi:) teşekkürler...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...